Tuesday, March 16, 2010

Macam-macam..

Lilly Tunang
20/3 lepas sorang lagik my best frenz bertunang.. alhamdulilah syukur..happy for them... lama gak drang couple sejak diploma... akhirnya menanti saat indah jek tuk disatukan... InsyaAllah semoga jodoh drang sehingga ke anak cucu... Aku dan Alan tido sana... wah akhirnya Alan nak jugak join.. hikhik... dahla malam tue dia sorang jek lelaki..hehehe... Thanks to you sbb memahami... sanggup tinggalkan keje... Malam tue xbuat apa2 sangat just tolong2 buat keje2 sket... mengoreng2... dan yang lebihnye.. kitrang banyak melepak2... dan yang paling best skali sesi teka teki..hmm mcm2la.. hikhik... aku hanya mampu tersenyum je... almaklumla antara mereka nie aku paling pendiam... esoknye hari kejadian... aku balik awl gak.. sbb alan de keje plak.. xsempat nak join drang tangkap gambar kat sawah... huhu.. xpelah nak wat cmne... cantik2 gambar2 nye...












Kenduri Khalid
27/3 plak sorang lagik kawan dah melangsungkan perkahwinan...iaitu Kalid n pasangannye Syazwani.. meriah tul majlis drang... temanye warna purple... tema blah Aln tue... dia nak warna purple gakss.. ktarng berkumpul di rumah pia then pegi sesama2 ngn Plustics and pasangan masing2.... antara gambar2nye..

Sebelum pergi apa lagik posing ar...^_^


Meriah sangat.... mmg aku suka..hikhik...


Kak Ira VS Mtest
Sorang lagik bertunang huhuhu.. tp aku xdapat pegila... sbb masa tue ada Mtest... sedih jek.. tp walaupe pun aku kene gak pegi mtest tue... InsyaAllah ada rezeki ada la... InsyaAllah kenduri kawen kompom pegi 2belah pihak sekali.. :).. ni pun couple masa blaja.. Tahniah too Syawal n Kak Ira.....
Bcakap pasal mtest.... perghhh susah weh soklan dia.... masakkkkkk... terutama skli bahagian Analitikal... hampeh... bahasa apa tah... apa lagik hantam jer ar.. ikut betul kata hati jek... aku tawakal jek.. Aku amik test ni kat SEK MEN TUN DR ISMAIL.... aku bengagng gilerss.. watu test tue aku nak g toilet.. aku ingatkan toilet dekat la.. rupanya.. nun hujung dunia... masyaAllah...jauh doh.. dah ler sesat... masa tue aku ngn sorang bdak india nie... mmg bengang ar.. exam dahla tingkat 2.. masuk2 jek drang wat test...kehampesan tul...tp aku sempat jek buat... hehehehhehe... bila aku siap ada lagik 10 minit..perghh teror gak aku..masa tue jawab bahagian INSAK... soklan dia pun agak mengelirukan..perghh....





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails