Tuesday, March 16, 2010

Band masa sekolah...

Ha..... tetiba aku teringat lagu2 masa seolah yang aku suka sangat... Selain KRU, BSB, Westlife.. ada satu group nie mmg aku suka gaksss..hihihihi.. group 911...simpan duit bli kaset weh..hikhik.. perghh.. hafal tau..hehhe... sebelum tido tue mesti pasang... perghh cm gilers cmne tah... klaka klu ingat balik smua tue... siap buat buku lagik... buku log dipanggil... hehehe.. tue aku buat tuk kumpulan KRU+ Feminin... kehkehkeh... segala biodata semua aku ada... BSB+Westlife plak aku siap abiskan ink printer abang aku lagik.. hehehe.. yela nak print lyrics... hihii.... cari kat ternet bagai... salah satu lagu yang aku suka tue tajuk dia "The Day We Find Love"


Lyrics | 911 lyrics - The Day We Find Love lyrics



*teringat arwah abah plak.. masa tue aku suh gak dia pergi kedai bli kaset feminin... huhu

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails