Wednesday, March 24, 2010

Kem Kementah::Karnival Buku Antrarabangsa::Hospital Ampang Puteri::

Hah lupa la nak update aktiviti hari minggu yang lepas.... kuang-kuang..... Almaklumla agak busy la konon... cess

Hari sabtu yang lepas hmm... awal pagi lagik aku dah bangun almaklumlah dah janji dengan Pakcik wat lesen nie... nak pi jumpa dia jab... ingatkan lama upernye kejab jek... hikhik... after bape2 minit jumpa dia... aku msg la dengan anak sedara aku yang sorang nih... yang ajak aku tuk pergi Karnival Buku kat PWTC... Cian dia yela xde sape nak layan dia nie... yela kakak aku penat dengan suaminye yang terlantar kat spital, baru buat bypass jantung kali kedua... Tapi alhamdulilah stabil dah... sambung balik citer tadi.. aku pun msg la Mira...

"Ya, makcik ondaway nie..." Makcik datang ngan pe?" "train, makcik tggu kat putra Setiawangsa" " Apik xbangun lagik" "Geraklah suh dia anta YA kat cni" " dah gerak tp xbangun smlm dia tido lewat" "Tak pelah makcik naik teksi YA tggu kat bawah k"

ini antara msg2 yang aku imagin balik situasi tue balik... huhu.. sbb malas da nak cek satu2 msg tue... 70% betul tue... hikhik... sib baik la aku cepat dapat teksi... so bergerak ler ke rumah kakak aku yang terletak di Kem Kementah... huhu.. sib baik pakcik teksi tue nak tggu klu tak nak tggu si Apik tue bangun alamat tengahari ler aku pegi... huhuhu.... Then ktrang pun naik ler train ke Masjid Jamek nie... then ke Star Lrt tuk ke PWTC.... sampai di PWTC perghhh.. ramai weh orang... aku mula dah naik pening... aku pun cakapla ngan Mira aku ikut jek dia nak bli buku apa pun... sbb aku xpenah pegi pesta buku sebelum nie so aku xtau kedudukan kedai-kedai dan tak tau gak buku apa dia nak beli... lama gak ktrang kat sana dalam pukul 3lebih aku dan Ya baru blik umah.... masa nie Apik amik ktrang.... tp sebelum tue ktrang melantak KFC dulu... hmm taula baru dapat lesen... laju bawak cett.. xpe2 xtau gik penangan makcik dia dapat lesen nti....Opppppssssss heheh aku mmg xde lesen gik..ondaway K!!

Pas sampai jek... aku pun berehat... lapo lagik makan ler nasik... sambil2 tgok tv... masa tue pun dah pukul bape dah around nak kul 4 dah... mak mentua kakak aku bgtahu kul 5 nti nak pi spital siapa2 lekas.... waaa.... penat... tp kene pegi sbb masa pembedahan ri tue aku xpegi pun.... sbb aku xtahu pun.... so g la kul 5 tue... huhuhu.... sampai sana aku pun tgkla abang ipar aku... perghhh pucat seh muka dia.... huuhuhu... xlama kemudian kakak sulung aku pun sampai.. wahhhh.....meriah spital nih... hikhik...

*gambar will be update k!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails