Thursday, March 18, 2010

Bosan...Blogger Boy.....American Idol

Seperti biasa rini xwat pape ..... malasnye nak siap kan cover custom abg aku...huhuhuhu... tahap cipan dah nie.... td dapat surat dri syarikat guam..... perghh rajin tul Telekom nie.... aku kene bayar rm80 je.... beria anta surat peguam.... ish2... Rini tgk Blogger Boy... bestla plak... slalu xlayan sangat, dulu-dulu xmain la tv nie,main ternet jek... skang streamyx dah potong,huhu nak guna broadnband... perghhhh lambat seh... baik layanzz tv jek... pas ni citer apa eh... wawawa....Rini makan malam aku adalah.... cucur masin with kuah kacang, kuah kacang nie pun kakak yang bg hikhikhik... sorry aku xde kamera la.. hp pun pakai hp murah jek... hp sony ericsson aku rosak.. xbaiki2 pun lagik...


Aku xtau la smlm tue season baper... kot2 ulangan ke... aku je yang xpnah tgk.. huhuhu. Sinopsis citer smlm si Budi nie nak proposed si Zehan nie... sbb dia dah janji ngn mak dia yg dia akan kawen... tp sbnarnya dia keliru dengan hati dia... dia xtahu apa yang hati dia nak... banyak cara yg dia lakukan tuk proposed si Zehan nie... tp alwayzz failed... mmg kelakar lah... Then masa dia nak pergi kedai makan dia terserempak dengan Nina... perghh masa tue hati dia dah lain... dia terkejut yg Nina dah lama blik Malaysia... bila balik umah dia jumpa Kid and marah Kid sbb Kid tahu yang Nina dah blik Malaysia... Nina agak kecewa bila Budi buat pengakuan yang dia dah nak kawen... Nina datang umah sbb nak amik barang2 yang dia tinggalkan dulu. Masa tue Kid tnya Nina tak kisah ke Budi kahwin dia kata tak kisah... dia ingatkan Budi akan kahwin dengan Maya... rupanya Zehan... huhuhu... so bersambung minggu hadapan... :)

Hah skang citer American Idol.. Who your next American Idol?... drang nie power2 ah, klu kat negara kita nie lebih pentingkan rupa ngn kesian.. bukannye bakat, itu pandangan akula.. huhuhu...


Minggu nie yang terkeluar ialah Lacey Brown


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails