Wednesday, March 17, 2010

Dinner wit my Fiance


Semalam kuar jab ngn Alan... kuar makan ... dia nak hantar barang kat Ampang... so we choose just makan kat area sana je lah... he suggest to makan kat Home Town Yong Tau Foo... ala kat Ampang Point tue... Ingat nak anta barang kawan dia dulu but his frenz x blik lagik... so we all makan2 dulu la... Sedap mmg sedap.... sampai kekeyangan sangat... terlupa plak nak amik gambar... makanannye ala2 style chinese... we all ordered nasi, sup, ayam, sayur and other fish cake,fish ball, and etc.... perghhh banyak betul ktarang makan... hikhik...

Halal tau...ada sign HAlal lagik kat situ,dan aku mmg yakin sbb pekerja dia semua Indonesia

*Pix from Kael Blog

sambil2 tue sembang2 la pasal mak dia call mak aku.... keh keh keh.. mmg klaka... mcm2 mak dia tanya kat amak aku... sampai baju2 kotor aku pun mak dia bgtahu aku suh bawak basuh kat umah dia... waaaaaaaaaaa..... malu dowh...

Yang paling klakanye bila my mum ask me... ko panggil Alan tue apa?... aku jawabla Alan la... dengan suara yang nyaring..... Ya Allah... panggil la abg(geli hati aku bila dengar) jangan pangil nama panggil je abang, aku cakapla ish taknak lah gelila,kuang kuang kuang, mmg dr dulu Alan suh panggil dia abang tp aku yang tak nak, tp apa mak aku cakap tue mmg betul tp entah ler, malu lah klu panggil cmtu hikhik, geli naik bulu roma... mak aku membebel, org dah anggap kamu keluarga jangan nak sia2lah, itulah inilah, blah blah blah bersyukur, blah blah blah hormat, blah blah blah klu Alan tue dok jauh jangan nak jerit2 panggil, blah blah pegi dekat dia, cakap lembut, blah blah blah, uishhh panjang mak aku bebel, aku cakapla ngan mak aku, ala nti adik beradik dia dengar semua geli ahakssss. Mak aku kata xdenye nak geli nti drang tgk kamu mcm seronok je hah nti drang pun nak kawen... kahkahkah...Tp apa mak aku cakap tue semua betul kene hormat,sbb family alan nie dah anggap aku nie a part of their family, serius dah cm adiik beradik dah. Aku doakan semoga xde apa2 yang akan menjejaskan hubungan kekeluargaan nie... Aku patut bersyukur sbb family alan nie sangat2 memahami... :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails