Monday, October 4, 2010

flip flop: so cheap, so dangerous.

Mgkin info nie dah lama tp saje je di pagi Isnin nie...
nak bg renungan kat korang semua.... jgn amik mudah barang2
yang murah kene tgk jugak jenis, bahan yg digunakan...
uhuhuhu jgn jadi seperti ini ya..










5 comments:

Ckin Kembaq said...

eiiiiiii...sampai jadi camni?why sis?

Red Ribbon Boutique & Blog said...

kaki sape ni sis? seyes ke ni? beli kat mana slippar tu? i pon ada beli jugak la dr pasar mlm... :(

Secret Drifter said...

dah pernah jadi to me... bukan selipar murah tapi jenama Crocs maybe sbb xselesa, keras dan xsesuai dgn kaki... mmg pedih la..

pu3_hidayah said...

Ni kaki kawan mmber dapat dia bg email... dah lama dah... kaki penah gak jadi cmni... samala pakai crocs.. tp xseteruk nih... tue share ngn semua org....jgn fikir murah je, kene bjaga2 jugak kan....

Secret Drifter said...

bukan harga jadi ukuran... mcm saya baru beli selipar RM5.. Alhamdulillah selesa n tak pedih mcm crocs tu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails