Tuesday, May 18, 2010

Tahniah to My X-Boyfrenz..:)

Wah entry kali nie.. aku berkobar2 nak nulis... xtau nape... td Firdaus chat aku kat facebook.. tp aku busy bila tgk dia dah off dah..:) xsempat.. so aku pun melawatla facebook dia...Oh .. patutla maybe disebabkan itu di nak chat dengan aku... dia dah ada pengganti..Alhamdulilah... Aku bersyukur padamu tuhan... :) lawa orangnye... sooo cute... Tahniah aku ucapkan semoga berbahagia hendaknya... So hatiku taklah rasa risau sangat tentang dia... sbb dah ada pengganti.. InsyaAllah berbahagia dunia akhirat..:)... Hatiku terdetik juga rasa cemburu.. aku pun bertanyala kat dak2 opis aku nih nape eh rasa jeles plak.. so diorang pun katala dengan aku maybe sayang tue ada lagi... tp xde jodoh... berkawan kan dah lama...:) so aku pun tersenyum.Itu ketentuan Tuhan.... lama mana pun kita bercinta klu tuhan dah kata Kun Fayakun... Maka jadilah ia.... Kenangan dengan dia InsyaAllah xkan dilupakan... Namun masing2 dah bertemu jodoh masing2kan...
InsyaAllah segalanya berjalan dengan lancar....
:)




3 comments:

hafiz said...

itu pun jadi cerita ke?
hu3

miZz_nizZ said...

kita mnrancangkn..tp Tuhan tentukan sgalenye=)

pu3_hidayah said...

Hafiz:kekeke... yela...:)
Mizz_nizz:betul tue...setuju!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails