Thursday, May 13, 2010

Malaysia vs Denmark

Malam tadi aku baru layan Piala Thomas nie.. dah lama aku tak mengikuti sukan-sukan negara nih... especially badminton... dulu2 zaman sekolah sanggup duk depan tv nak tgk badminton.Walaupun siaran ulangan still tgk.. cess semangat tul la hehehe dulu2... tp skang hancusss hahaha... Semalam aku tgk beregu kedua iaitu Zakry latiff ngan bidan terjun Thien How Hoon n seterusnya Hafiz Hashim... Mula2 tgk beregu nie main cm best giler masa set pertama.. tp bila set kedua dan penentuan drang dah agak letih... tp aku suka tgk sbb aksi xmembosankan... hehehe... bila turn HAfiz Hashim.. serius aku xbg harapan pun... huhuhu yela main lembut n lembab gilerss... walaupun dia menang semalam tp game dia xbest... hahaha... Aku nak tgk ler masa beregu Zakry n Fairuz nie main masa lawan Jepun.... apsal ler emo sangat..

ni ha keputusannye....


Perseorangan 1
Lee Chong Wei vs Peter Hoeg Gade
Keputusan: 21-17, 21-17

Beregu 1
Koo Kean Keat/Tan Boon Heong vs Carsten Mogensen/Mathias Boe
Keputusan: 21-17, 21-19

Perseorangan 2
Wong Choong Han vs Jan Ø Jørgensen
Keputusan: 20-22, 21-16, 18-21

Beregu 1
Mohd Zakry Abdul Latif/Thien How Hoon vs Lars Paaske/Jonas Rasmussen
Keputusan: 26-24, 12-21, 19-21

Perseorangan 3
Mohd Hafiz Hashim vs Joachim Persson
Keputusan: 21-12, 21-10


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails