Tuesday, October 6, 2009

Opis Raya

Alahai... sok nak bawak pe ye tuk makan2..ala......xtahu seh...mmm...Ari ni...bapa kepada abang ipar aku (abg meir ) selamat dikebumikan...Alhamdulilah.. aku tak balik semalam dah tak sempat nak tumpang drang...mak yang kebetulan ada kat kl balik dengan abg meir n kaknyah..ank sedara aku yang lumpuh tue (Syafique).. tinggalkan kat Hospital Pusrawi... sebab ada check up selanjutnya kat situ 4hari... so mmg takde sape jaga... dia sengsorang... huhu.. tp semalam kakak sulung aku sempatla pegi menjeguk..hai..taktahula..apa nak jadi ngan anak buah aku sorang nie..bulan depan dah nak exam..SPM lak tue... tp xdapat nak heranlah..sebab minggu lepas je..sepupu drang(anak abg abg meir) taksedarkan diri gak..then tak leh jalan ..skang kat Hospital Ampang Putri...hai...entahlah...pepaham jelah.. Abang nye plak (Saddam) dah nak balik Mesir khamis nie.. dia ajak aku pegi Danau..dah tak sempat dah... ada je yang halangan..cian dia..takpelah Dam.. bli baju2 kat Mesir jelah... hahahha..td call mak dia kata dah sampai KL.. eh cepatnye...rupanya si Saddam nie tak packing lagi... hmmm kat kg tinggal je la Abg meir n adik beradik dia je yang lain ikut kakak balik kl...

Ish apa yang nak dibawa sok nie...kuih2 dah takde..aiya,... apa mau beli ma... takpelah aku beli kek je lah..senang sket.. td kak HUsni cakap pagi2 ada jual kek coklat.. kat LRT Star masjid jamek... wahhh nyummyy nye.... terasa kat mulut nih...nak bli Secret Recipe mahal sangat..tp cmnie pun dah menyelerakan..

Cmnie jek kek coklat yang nak dibeli esok..hehehe

Oklah nak kemas beg la.. ari2 bawak beg berat pelik seh... nak check apa yang aku bawak nie.. ada batu ke... cett betullah..

*gambar update sok jelah..


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails