Tuesday, June 16, 2009

Bas

Semalam blik dr Kg.... naik bas kul 8.30 mlm and will be sampai around kul 11.30... apa yang menakutkan n mengejutkan...dalam sedang aku sedap nak lena di ulit intan...tiba2 bunyi dentuman...kat bawah seat aku.. aku pandang org lain semua rilekss dah... ish biar betik... aku dah bau minyak nih..bila ku tak senang duduk India kat sebelah aku pun pandang aku..aku dah takut dah ..aku nak g je depan bgtau drebar tue...tapi lum sempat aku nak g drebar dah bg signal nak berhenti... alangkah terkejutnya aku.... bas tue berhenti jek... aku tgk kat luar tingkap minyak petrol kiuar macam air sungai...depan mata aku..Ya Allah... aku mengucap panjang...aku takut jek...bas nie meletup... aku cepat capai beg aku n terus gerak ke depan... takut siuttt....

1 comment:

putdianas said...

ish bahyenyer.... nasib awk xape2

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails