Friday, June 5, 2009

Cuti-cuti Malaysia....

Ayarkkksss....dah lama tak update ini blog ... bah...huhhu... busy busy busy and terus busy...busy dengan hall yang aku pun tak tau... hahahha.... Percutian yang menyeronokkan...bersama2 kawan2... aku nak citer sket sepanjang perjalanan aku sendirian ke Sabah... Memang banyak dugaan...huhuhu..... macam2 seh... actually trip ke sabah nie nak pegi kenduri my frenzz sorang tp tak jadi plak dia xbuat kenduri diatas sebab2 musabab yang tak patut kita menyibuk.Oleh kerana tak jadi so kitorng tukarkan trip nie as a holiday trip...ahaksss... Aku mula2 macam tak jadik nak pegi sebab budget ma... nie tiket balikss tak bayau lagik nisss...sabar ye kak put...nghehehhe... mmg muka tak malu tul aku nih...hikhikhik... Orang yang btanggungjawab bab tiketsss nie adalah Miss Phia... huhuhu...dia lah selalu update ktrang bab nie..... orang yang bertanggungjawab atas duit2 nie... Miss Put a.k.a KakPut... ahaksss guna kad kredit dia wat tempahan online... sedang masa berlalu rupa-rupanya dah bulan 5 ahaahha.... tinggal beberapa minggu gik nak bertolak ke Sabah huhuhu... besttt nyeee.... nakjadik kan cerita ... aku tak tau langsung plak tiket waktunya lain2....Tiket aku n ila waktunya kul 9.50 am.. yang lain is 3pm... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....... ila tak jadik ikut sehhhh.... aku sorang2 seh... aku tak taunape tiket aku n ila lain waktunye.... aku dahla tak penah naik flight wehhh.. maklumlah... aku pusing semenanjung je...leh naik bas atau kete.. seberang lautan belum lagikss... huhuhu.... cmne nih... berdebar sehh..dah la g sengsorang... naik KLIA Ekspress tue... uhuhuh pagi2 buta .. kompom ke bleh bagun awl..... ish ish.. Aku mintak tolong Alan g servey KLIA.... hahhahaha... rasa2nye senang jek nih... nti tawakal je..aku bukan takut nak naik flight ke apa... aku takut terlepasss flighhtt je... ye la pagi2 buta...alan plak tak leh anta sbb ada keje... huhuhu.. risau sehh...

Jeng jeng jeng .... Alan wat suprise lah..hikhikhik...tetap kul 6.30 petang dia call aku gtau..sok dia half day n will send me to airport....... yeyeyyeyeyyeyyee...hehhehehe..... best gilerss siut... dia kata dah lama rancang... just nak suprise jek...hik hik... pandai ehh nak wat suprise2 nih..hikhik...Thanks alot sayang...hikhikhik...malu2... dah takleh lebey lebey.... so aku pegi sana ngan selamatnye.... around kul 12.25 aku sampai KK n Sue dah tunggu kat sana...

Harga Tiket Super Savings 70% jeee..




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails