Tuesday, April 28, 2009

Hari Minggu Menjelma Lagik...

Huhuhu..tak sempat nak update blog tuk ari minggu..so ari ni baru ada masa...sbbnye ari Ahad lepas aku kene demam selsema(bukan selsema babi k) aku still bersih tau...ehehhe....demam kali nie agak menyakitkan la.... sedih tau..... demam2 mak takdek di sisi....selalunye demam jek..balik kampung...skang mana leh...waktuu blaja leh la..nie dah keje seh..... kat umah bujang aku tue biasala...semua cm chipsmore kejab ada kejab takde...pada hari tue aku selsema teruk sangat...dengan migrainnye lagik...sampai mata nak terkeluar...yang menyedihkan lagik dah lama aku tak kena gastrik...tetiba dia bg salam kat aku pada hari tue jugak... memang sakitlah... nie gara2 dah tak pakai Premium Beautiful la nie sbb g anta service kat Taiwan 2bulan..klu tak aku da lama tak kena abang gastrik nie...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails