Thursday, July 1, 2010

Sepupu lelaki bertunang


Hah bulan 6 memang dikenali sangat dengan majlis keramain.Keramaian apa lagik hahaha.... keramaian kaweeeeeenn lah apalagikk....
12/6 yang lepas sepupu aku yang lelaki lak bertunang
ngn orang Kedah.
Aku balik malam Sabtu pas bis bekerja... haha yang paling best aku tak teringat masa tue cuti sekolah. seperti biasa dengan perangai biasa aku balik xbeli tiket pun hahaha sampai
jalan Duta tgk ramai nye org baru teringat cuti sekolah.Hah berdebar gakla dapat tak cari tiket nih...
Tawakal jelah....
Nasib baik la aku nie ringan mulut aku g tanya kat pakcik Tranasional yang ngah sibuk layan penumpang yang naik bas ke Ipoh.
Aku pun tanya pakcik ada kosong lagik tak??? Hah pakcik tue pun terus kata ha nie kul 9 tapi sorang jek !7ringgit.DEngan garangnye.. aku pun bagiler duit... Baik tul Pakcik nie slalunye org yang jual cmtue akkan bg mahal seh.Yelah aku penah beli tiket 30ringgit tuk balik Ipoh..
Tp alhamdulilah ler aku dapat balik gak ngan selamat. Aku sampai dalam kul 1 malam sepupu aku Ekin yang amik...
Pas sampai aku makan n terus tidorrr...
Esoknye hari kejadian aku disuruh tuk amik gambar ler pe lagik...hahaha....
dah ler penat tp xpe aku amikjelah yang mana mampu...
Ini ha tunang sepupu aku...:)


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails