Saturday, June 19, 2010

Update ler


Serius seh dah lama xupdate blog aku nie....
Nak kata busy tak jugak...
pendek kata malas.. bila tiba saat kemalasan melanda diri nak tulis apa pun malas walaupun banyak sangat cerita-cerita atau peristiwa2 yang best berlaku... almaklumla aku jadi malas sejak hp rosak so xde gambar yang nak di update... :( hampeh kene pakai hp zaman dulu2 yang xde kamera... bila tah nak bli... bukan xleh nak beli tp budget ma... gunalah mana yang ada .....
Kawen kawen kawen... huh tinggal bape buklan jek lagik nih.. apa pun xbuat nie... aku pening gak yela rasa tggu lama sangat so cm dah bosan nak memikirkannye... so aku pun kata la takpelah lambat lagik... hmmm boleh ke cmtue?
Last minute la aku nnti.... kenapa eh rasa malas sangat nak buat persedian... hmmm... pelik2.. sepatutnya excited tp aku... maleh nak pikir skang...
Bahaye!!!
Baru2 nie adik aku bertunang

Aku edit adik akunye... tp aku punya sendiri xsiap2 weh... sedih jek..:(

huhuhu... penat seh sbb masak sendiri.. siyes penat... dahla masa tue bulan mengambang mmg aku xlarat ler nak berdiri... Oppss (masalah pompuan k)... tp apakan daya sape lagik nak buat klu x ktang adik beradik.... tp lauk2 nye mmg sedap ada ikan temoleh tau besar bdak 5tahun buat gulai tempoyak...slurpppppppppp sedap seh...
manis jek ikan dia... abg ipar beli klu xsilap hargganya RM200 ingit.. dapat kat sungai perak mmg freshhh!!!

Nie ha... masak gulai tempoyak...:)

Ayam goreng


Sambal

Nie... jawo punya stail... nghehehe... bubur putih n merah+pulut kuning....



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails