Monday, August 10, 2009

8 August 2009



Hahaha...oleh kerana bosan ari nie..aku cuba menaip n menaip...hahhah aku baru jek melepasi umur 25 tahun this year pada 8 Ogos yang lalu... Thanks to all my friendss yang wish to me.. Impian aku semppena tarikh lahir aku nie adalah tuk tarikh kawen aku iaitu pada tahun lepas 080808.tapi tak kesampaian lorrr yela aku baru konvo time tue...simpanan pun tak cukup tp nak kawen ...hahhaha...mmg kene pelangkung la...kuang2x... This year mmg so suprise coz Alan wat kejutan ...dr rumah sampai la ke tempat rahsia dia tue...aku kene tutup mata.... hahha kene ikat ngan kain lorr...klu tak tipula aku mesti curi tengok...:p....suprissssseeeeee hahaha..dia bawak aku kat tempat sooooooo nice....wahhhh...with a simple cake that i really like.....masalahnye masing2 tak bawak apa2.. Iphone alan xde batery...hampeh sehh... alan kata tak pe..sama adil...masa besday dia pun tak tangkap gambar...huahuahuhauua...so its ok..next time kene prepare... Im really love ur present...Thankssssss so much...........really like it.... masa nak dapat hadiah mysteriusss nie..mcm2 dia wat kata takde duit lah....just bg favourite gelang dia lah itu lah inilah...Tepat kul 12 perghhh baru dia bg hadiah suprise tue.........wahhhhhhhhhhhhhh terujanye..............luv u B.



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails